نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

خط هافبک، دغدغه بزرگ یحیی

  • کد خبر: ۱۷۴۷۷۷
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
خط هافبک، دغدغه بزرگ یحیی
حفظ سرلک و جذب عزت‌اللهی، اهداف پرسپولیس در نقل‌وانتقالات است

خط هافبک پرسپولیس برای حضور در فصل جدید هنوز تکمیل نشده و این مسئله به دغدغه کادرفنی سرخ‌پوشان پایتخت تبدیل شده است. یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه درخواست جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان، مسعود ریگی و شهاب زاهدی را داشت که هر سه بازیکن به عضویت پرسپولیس درآمدند، اما همچنان دغدغه کادرفنی پرسپولیس برطرف نشده و گل‌محمدی به‌دنبال آن است تیمش در خط هافبک و البته خط حمله تقویت شود.

گل‌محمدی در پست هافبک با وجود آنکه میلاد سرلک، مسعود ریگی و سینا اسدبیگی را در اختیار دارد، به‌دنبال جذب سعید عزت‌اللهی است. در خط حمله هم بعد از آنکه قرارداد عیسی آل‌کثیر تمدید نشد، پرسپولیسی‌ها اکنون مهدی عبدی و شهاب زاهدی را در اختیار دارند و همین مسئله باعث شد گل‌محمدی درخواست جذب مهاجم خارجی بدهد.

سرلک و ۴۰ روز سرنوشت‌ساز

با وجود آنکه میلاد سرلک قراردادش را با پرسپولیس به‌مدت یک فصل دیگر تمدید کرد، همچنان گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کاری او ادامه دارد. سرلک در اردوی فروردین‌ماه تیم‌ملی حضور داشت، اما غیبت او در اردوی اخیر ملی‌پوشان دردسرساز شده و همین مسئله او را به خروج از فهرست پرسپولیس نزدیک کرده است.

گفته می‌شود معافیت ملی سرلک از خدمت سربازی، ابتدای شهریورماه به پایان خواهد رسید و او باید خودش را به سازمان نظام‌وظیفه معرفی کند. در این میان استدلال‌های دیگری هم وجود دارد که گفته می‌شود باتوجه‌به احتمال حضور سرلک در اردوی ملی در ماه شهریور، او همچنان می‌تواند در فهرست پرسپولیس باقی بماند. به‌نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی در مسیر سربازشدن یا نشدن سرلک می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

البته اردوی ملی از اواسط شهریورماه آغاز خواهد شد و طبق نامه رسمی سازمان نظام‌وظیفه، میلاد سرلک باید از ابتدای شهریورماه خودش را برای گذراندن خدمت سربازی آماده کند. همین مسئله باعث شده است گمانه‌زنی‌های پرشماری درباره آینده کاری این هافبک به وجود بیاید و به‌نظر می‌رسد حدود چهل روز سرنوشت‌ساز در انتظار هافبک پرسپولیس است.

عزت‌اللهی، هر روز دورتر از دیروز

گل‌محمدی باتوجه‌به اوضاع نامشخص سرلک و البته ضعف خط هافبک تیمش، به‌دنبال جذب سعید عزت‌اللهی است. درحالی‌که چندروز پیش بحث رضایت‌نامه ۳۰۰ هزار دلاری عزت‌اللهی مطرح بود، حالا باشگاه دانمارکی به‌دنبال درآمدزایی بیشتر از هافبک ایرانی است و همین مسئله باعث شده است آن‌ها مبلغ رضایت‌نامه عزت‌اللهی را افزایش بدهند. مسئولان باشگاه وایله دانمارک درخواست ۶۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایت‌نامه عزت‌اللهی دارند؛ آن‌هم درحالی‌که در روز‌های گذشته تیم‌های استقلال و سپاهان هم به جمع مشتریان این بازیکن اضافه شده‌اند.

با این اوصاف و مبلغ اعلام‌شده از سوی باشگاه دانمارکی، به‌نظر می‌رسد این هدف نقل‌وانتقالاتی گل‌محمدی محقق نخواهد شد و احتمالا انتقال عزت‌اللهی به پرسپولیس انجام نمی‌شود تا سرمربی سرخ‌ها با مشکلی بزرگ روبه‌رو شود. البته مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند بتوانند رضایت مسئولان باشگاه وایله را جلب کنند و دراین‌زمینه گفته می‌شود که عزت‌اللهی هم مشغول رایزنی برای کاهش مبلغ رضایت‌نامه‌اش است.

شانس به اسدبیگی رو می‌کند

گل‌محمدی سودای جذب هافبک خارجی را در صورت ناکامی در مسیر جذب عزت‌اللهی در سر دارد، اما به‌نظر می‌رسد باتوجه‌به فرصت کوتاه باقی‌مانده تا شروع لیگ بیست‌وسوم و طولانی‌بودن فرایند جذب هافبک خارجی، گزینه مدنظر گل‌محمدی نمی‌تواند به هفته‌های آغازین فصل برسد و همین موضوع می‌تواند باعث ملغی‌شدن خرید هافبک خارجی شود. به‌نظر می‌رسد در صورت جذب‌نشدن عزت‌اللهی و البته هافبک خارجی، بیشترین نفع را مسعود ریگی و البته سینا اسدبیگی خواهند برد.

اسدبیگی که در روز‌های گذشته نامش در حوالی در‌های خروجی باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد، حالا در صورت حضورنیافتن عزت‌اللهی و البته ناکامی در حفظ سرلک، می‌تواند به مهره‌ای کلیدی در ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده تبدیل شود. با این اوصاف، احتمالا سینا اسدبیگی نه‌تن‌ها در فهرست خروج سرخ‌ها قرار نخواهد گرفت، بلکه باتوجه‌به وضع پیش‌آمده می‌تواند به مهره قابل‌اعتماد گل‌محمدی برای فصل جدید بدل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->